Volg mij op Bloglovin

Follow on Bloglovin

donderdag 20 september 2012

Nu ook Mama-licious bij Sans-online.nl!


 
Als zwangere vrouw wil je er natuurlijk wel een beetje fashionable bij lopen. Broeken passen vaak niet, of passen nog wel maar het knoopje wil niet meer dicht. De meeste zwangerschapsbroeken zijn niet mooi en zitten niet flatteus. Nu heeft Sans-Online.nl Dameskleding iets nieuws, namelijk Mama-Licious! Positiekleding die heel modieus zijn! Je kunt de kleding online bestellen, en hebben een snelle levertijd. Ben je benieuwd?



Wat is mama-licious? Mama licious is een merk in positiekleding. Het is een erg fijn merk en de kwaliteit is zeer goed! Sans-Online Dameskleding heeft een aantal producten ervan op de site staan. Ik heb voor jullie de broek getest! Nouja getest, gepast en gekeken hoe die zat, en ik kan je vertellen: heerlijk!



Hij zit als gegoten! Dit is een foto van de voorkant, helaas kijk ik niet zo blij haha. De broek heeft een mooie donkere kleur en het lijkt alsof je een gewone skinny jeans aan hebt. Echter is dit niet zo en het voelt alsof je een joggingsbroek aan hebt! Heerlijk als zwangere vrouw!



Dit is de achterkant. Je ziet dat hij wat gekreukeld is aan de onderkant, dat komt omdat de maat van de broek nog 1 maatje te groot is. Voor de rest, laat hij de vormen mooi uitkomen. Bij veel zwangerschapsbroeken hangt het er allemaal maar wat bij, maar bij deze broek van Sans-Online ziet het super!



Het heeft zelfs wel iets weg van een lederlook van bovenaf! Super mooi. Lijkt net een gewone broek toch? Niet aan te zien dat het een zwangerschapsbroek is.



Wat is het verschil met een normale broek en een positiebroek? Je ziet hier dat het geen knopen heeft of gulp, maar als het ware een band. Die is rekbaar en zit dus niet in de weg of strak met een dikke buik ervoor!

In 1 conclusie: als je zwanger bent, moet je zo'n broek hebben! Hij zit heerlijk!

Nog meer Positiekleding op Sans-Online.nl!
Verkrijgbaar op: www.sans-online.nl
Bekijken / bestellenBekijken / bestellenBekijken / bestellenBekijken / bestellen

10 reacties:

staat je goed! en leuk shirt =)

Gave broek, staat je echt leuk:D

Ik volg je nu, volg je mij ook terug?

xoxo
http://www.its-dash.blogspot.nl/

Mooie broek. Die twee verschillende sokken zijn ook wel leuk ;-)

Wij volgen je nu! Volg je ons terug?

www.chicksaboutfashion.blogspot.com

Haha ja, die sokken kwam ik ook net achter. Ach dat breekt de foto een beetje he, haha ;-)

i like your blog and im your new follower:) would you like to follow me back? :))
www.bahama-mamma.blogspot.com

Ik hou van de lerenbroek! Profitiat met je baby!
Tuurlijk wil ik je volgen ;)

Lots of Love
Lise X

Staat je erg mooi! Erg jammer dat dit me echt niet past, helaas.. :(

Liefs, Romy

Ik hoop dat het bij mij nog ff duurt! Ik moet nog niet denken aan een kleine hummel, mr aan de andere kant ook weer wel. Die broek ziet er prachtig uit en heel comfortabel.

Echt een leuke broek, ik zoek er nog zo eentje maar dan voor niet zwangeren :).
Proficiat met je zwangerschap trouwens!
Liefs,
Stephanie

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achterlaat! Ik probeer alle reacties zo snel mogenlijk te beantwoorden!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More