Volg mij op Bloglovin

Follow on Bloglovin

donderdag 20 september 2012

Logo + Twitter account online!

Jaja, ook ik ben er in gaan geloven! Ik heb een logo laten maken! Ik vind hem super mooi, elegant en toch duidelijk. De url staat er nog niet bij, omdat ik in de toekomst misschien over wil naar een .nl site! Dat hoor je later! Ook heb ik een appart twitter account gemaakt voor mijn blog, die kun je natuurlijk volgen! Ik volg je altijd terug! Je kunt mijn twitter account hieronder vinden!

Klik hier voor mijn twitter account van Womanexclusive!

Klik hier voor mijn facebook page van Womanexclusive!

10 reacties:

heel mooi logo !
ik volg je via twitter

Ik ga je zeker volgen! hihih!

Liefs

Gefeliciteerd en super mooi logo.

Wauw, heel mooi logo! Past echt bij je blog :) liefs

Ik vind het logo erg mooi!

super mooi logo zeg! Wat anouschattack ook zei, past precies bij je blog :)

moooi! Het is idd een duidelijk en elegant logo :)
xxx

Wat een mooi logo! Leuk!
En ik volg je hoor, leuke blog :)

Hij is erg mooi geworden! :)

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achterlaat! Ik probeer alle reacties zo snel mogenlijk te beantwoorden!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More