Volg mij op Bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 23 september 2012

Catrice colour show lipgloss 140 Peach boy


 

Oranje nagellak, lipstick, lipgloss, oogschaduw. Iets voor het ek of kan het in het dagelijks leven ook wel? De meningen zijn erover verdeelt. Zelf is oranje niet een van mijn favoriete kleuren. In kleding niet, in make-up ook niet. Ik nam een kijkje in mijn stash en kwam een oranje lipgloss tegen van Catrice. Hmm. The colour show, ook nog niet echt veel over gelezen op blogs. Toch besloot ik hem om heel kort en krachtig te reviewen voor jullie!



De lipgloss is van Catrice van de Colour show lijn. Hier review ik heel kort nummer: #140 Peach boy. Ze noemen het een perzik kleurtje, maar vind hem toch echt oranje.

Wat zegt Catrice zelf?
What a show! Up to four hours of intensive color, breathtaking shine and strong durability! The new special applicator deposits even more color to ensure an accurate application. Available in a total of nine brilliant colors

Op de verpakking:
Infinite colour lip gloss, lasts up to 4 hours.


Het kwastje is vrij 'puntig' wat ik overigens wel fijn vind aanbrengen. Geen heel dik kwastje dus je kunt overal goed bijkomen, de randjes etc. Ik vind de kleur niet helemaal mijn kleur.


Hier is de kleur iets duidelijker te zien. Er is wel iets van peach in te vinden maar vind hem erg oranje! 


Hier valt de kleur gelukkig hartstikke mee! In de verpakking lijkt ie veel meer oranje en een stuk donkerder! Zo is ie best mooi!
Volgens mij kostte deze lipgloss €2,49,- maar dat weet ik niet zeker meer, en natuurlijk verkrijgbaar bij de kruidvat in het Catrice schap!

6 reacties:

Op je lippen is hij wel mooi maar ik zou hem denk ik niet zo meenemen uit de winkel zoals de kleur in het flesje is

Liefs

Wat een mooie gloss! Catrice is echt een heel fijn merk :)

Mooie kleur heeft de lipgloss :D x

Heel mooi kleurtje! Ik vind catrice altijd wel een fijn merk! xx

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achterlaat! Ik probeer alle reacties zo snel mogenlijk te beantwoorden!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More